htechA

علم و فناوری

htechA

علم و فناوری

علم و فناوری

  • ۰
  • ۰

۱- نرم افزار Internet Booster & Optimizer:

این برنامه ۴٫۳ مگابایت حجم دارد و امکان وب‌گردی با سرعتی زیاد را برای کاربران فراهم می‌کند. برنامه به این صورت تنظیم شده است که سرعت بیش‌تر صرف وب‌گردی در مرورگر شود. نرم افزار Internet Booster & Optimizer اطمینان حاصل می کند که بیشترین سرعت اینترنت را برای تجربه مرور صحیح استفاده می کنید. توقف کارهای ثانویه، تمیز کردن حافظه RAM، پاک کردن حافظه پنهان و فریب دادن DNS، برخی از این وظایفی است که این برنامه بطور خودکار انجام می دهد تا سرعت اینترنت و عملکرد مرورگر را بهبود بخشد. اگر تمایل به نصب این برنامه بر روی گوشی خود هستید می توانید از طریق لینک زیر آنرا دانلود و نصب نمایید.

۲- نرم افزار Faster Internet 2X:

یکی دیگر از برنامه های مناسب برای افزایش سرعت مرورگر گوشی ها، نرم افزار Faster Internet 2X می باشد که می تواند سرعت عملکرد مرورگر را تا ۲ برابر افزایش دهد. این نرم افزار بر روی گوشی های روت شده و روت نشده بخوبی اجرا می شود اگرچه اجرای آن بر روی گوشی های روت شده بهتر است.

۳- نرم افزار Internet speed booster 3G/4G:

بهینه سازی گوشی های اندروید برای سرعت بهتر و سریع تر اتصال به شبکه ۳G و ۴G توسط نرم افزار Internet speed booster  امکان پذیر است. این نرم افزار سبک و کم حجم فضایی معادل ۳٫۰۷ مگابایت را از گوشی شما اشغال می کند و در گوشی های دارای اندروید ۲٫۳ به بالا قابل اجرا می باشد. با استفاده از این برنامه میتوانید سرعت اینترنت خود را در حد اینترنت ۳G و ۴G افزایش دهید. به عبارتی این نرم افزار می تواند سرعت اینترنت شما را بین ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش دهد. برای افزایش بیشتر به سیگنال های قوی تری نیاز است. قابلیت های این نرم افزار عبارتند از:

 افزایش سرعت اینترنت برای بازدید آسان و سریع در وبسایت ها و بارگذاری سریع فایل های ویدیویی

افزایش “قدرت” بسته های دیتا که از طریق اینترنت رد و بدل میشوند و افزایش سرعت اینترنت شما در حد اینترنت ۳G و ۴G

دریافت مطمئن تر سیگنال ها برای داشتن اینترنتی با سرعت بالا

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۳/۲۹
  • مریم حمیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی