htechA

علم و فناوری

htechA

علم و فناوری

علم و فناوری

  • ۰
  • ۰

دراپ باکس چیست

نرم افزار DropBox در سال ۲۰۰۷ توسط یکی از مهندسان ایرانی به نام آرش فردوسی و همکار آمریکایی اش بنام Drew Houston ساخته شد که  این برنامه توانست تا سال ۲۰۱۰ بیشتر از ۱۰ درصد سهم بازار در زمینه پشتیبان گیری را در جهان به خود اختصاص دهد. در حقیقت کاربران دراپ باکس می توانند از طریق چندیدن رایانه و یا موبایل های اندرویدی و iOs خود به داده های شخصی دسترسی پیدا کنند و یا اطلاعات خود را بین سایر کاربران دراپ باکس به اشتراک بگذارند. شما با استفاده از سرویس دراپ باکس می توانید اطلاعات خود را بر روی فضایی معدل ۲ گیگابایت در اینترنت ذخیره سازی کنید. علاوه بر این، شما می توانید دوستان خود را به استفاده از دراپ باکس دعوت کنید و به ازای هر یک نفر، ۲۵۰ مگابایت فضای رایگان دیگر دریافت کنید.

اپلیکیشن دراپ باکس به عنوان یک انتخاب قطعی از سوی کاربران برای همگام‌سازی فایل‌ها انتخاب میشود. هنگامی که شما این اپلیکیشن را بر روی سیستمتان نصب می‌کنید، می‌توانید فوراً فایل‌هایتان را آپلود کنید. یکی دیگر از قابلیت های این برنامه پخش موسیقی است. چنانچه شما نمی خواهید فضای زیادی از هارد دیسک سیستم خود را به موزیک هایتان اختصاص دهید می توانید از سیستم و سرویس دراپ باکس استفاده کنید و از این طریق در هر مکانی به این موزیک ها و فقط در صورت دسترسی به نت به گوش کردن آهنگ های مورد علاقه تان بپردازید.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۳/۲۹
  • مریم حمیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی