htechA

علم و فناوری

htechA

علم و فناوری

علم و فناوری

  • ۰
  • ۰

شبکه اجتماعی توییتر با قابلیت های ویژه ای که دارد توانسته بعد از ارائه به بازار نسبت به برنامه های مشابه قبل و بعد از خود یک گام فراتر نهد و کاربران زیادی را مجذوب خود نماید (البته بعد از فیسبوک). اکثر مخاطبان توییتر، افراد مطرح در زمینه موسیقی، بازیگری، سیاسی، مذهبی، روزنامه نگاری، ورزشی، تجاری و … می باشند که مورد توجه عموم مردم هستند و به بررسی موضوعات مهم و پر بحث روز با درج توییت ها، متنهای ساده،لینک ها، mention و HashTag ها می پردازند. توییتر می تواند شما را در دنیای وب به شهرت برساند. می توانید در حوزه فعالیت خود مانند تکنولوژی، ورزش، هنر و غیره به فردی بدل شوید که هزاران دنبال کننده انتظار توییت های شما را بکشند.

چنانچه تمایل به ثبت نام در شبکه توییتر دارید انجام اینکار سخت و مشکل نیست و شما براحتی می توانید از عهده آن برآیید. پس برای اینکار ابتدا وارد سایت www.twitter.com شوید و در بخش Sign Up اطلاعاتی از قبیل نام، نام کاربری، ایمیل و همچنین رمز‌عبور را در آن وارد نمایید. پس از دریافت ایمیل حاوی لینک فعالسازی، با کلیک بر روی آن لینک، مراحل ثبت نام شما به اتمام می‌رسد.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۳/۲۹
  • مریم حمیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی